Napsali

15. 9. 2008 | Strategie, str. 41, Academia

Anketa

1. Jaký je podle vás optimální poměr mezi interními a externími lektory v oblasti marketingového vzdělávání a jaký je stav v této oblasti u vás? 2. Čím je váš program specifický, jiný než obdobné?

Eva Koťátková Bison & Rose Academy

1. Většina kurzů pořádaných specializovanými vzdělávacími institucemi takový problém vůbec neřeší - lektoři jsou téměř vždy externí, vesměs lidé z praxe. Opačný problém řeší instituce akademické, kde převažují přednášející z univerzitní sféry, jejichž kontakt s praxí je nutně slabší. V případě BRA jsme od počátku kladli důraz na co největší počet lektorů „zvenčí“. V letošním roce přednáší z celkového počtu 13 lektorů BRA celkem 12 lektorů externích.
2. Tím, že o reklamě vypráví jeden z nejlepších kreativních šéfů z českého reklamního trhu, o marketingovém výzkumu spolumajitel a ředitel jedné z výzkumných agentur, o mediálním plánování dlouholetý šéf velké mediální agentury, o přímém marketingu mnohaletý ředitel agentury, která spoluzakládala trh DM u nás, o médiích lidé, kteří prošli několika tiskovými, rozhlasovými a televizními médii...

Naďa Šolcová Ogilvy Institute

1. V první řadě je podstatná kvalita lektora. V případě OgilvyInstitute. com je na většině seminářů 5-6 lektorů. Z toho z řad Ogilvy bývají 2 lektoři. Jedná se navíc většinou o ředitele jednotlivých Ogilvy firem. V žádné z přednášek se ale nejedná o sebeprezentaci firmy, ze které lektor je. Není totiž skoro nic horšího, než když posluchači očekávají, že se něco naučí, a přitom jsou nuceni poslouchat sebechválu.
2. OgilvyInstitute.com tvoří jedinečný logický celek. Naučíte se sebrat relevantní informace z trhu, na jejich základě vytvořit komunikační strategii a nastavit její měření. Na našich seminářích jsou všechny komunikační nástroje (klasická reklama, PR, direct marketing, eventy, online komunikace...) blízce představeny a posluchač se naučí, jak optimálně sestavit komunikační mix. Kromě standardně poskytovaných PPT prezentací získají navíc posluchači z výrazné části přednášek zvukový záznam komentáře lektora.