Nestlé

Máme recept na úspěch

Projekt Nestlé 150 let: Recept na úspěch byl celoroční firemní oslavou, kterou jsme připomněli historii a hodnoty tradiční značky. Ve spolupráci s naším kreativním studiem Astronautlab jsme oslovili publikum, které by jinak firemní výročí mohlo minout. Pro komunikaci směrem ke zaměstnancům a veřejnosti jsme využili netradiční nástroje jako je speciální kuchařka, výstavy nebo soutěž pro designery.

  • idea
  • strategie
  • interní a externí komunikace
  • HR
  • CSR
  • OOH
  • video

„Integrovaná komunikační kampaň probíhala celý rok a oslovila spotřebitele, ale také obchodní partnery a zaměstnance.“

Zaujmout veřejnost a obchodní partnery

Cílem oslav bylo posílit image firmy s důrazem na její dlouhou a úspěšnou tradici v Československu a následně v Česku i na Slovensku. Směrem ke spotřebitelům, ale také jako sdělení pro obchodní partnery s využitím v HR marketingu. Vysvětlovali jsme, proč je Nestlé největší potravinářskou firmou na světě a v čem spočívá její úspěch. Přijali jsme také výzvu, abychom kromě globálních 150 let komunikovali 120. výročí regionální značky Orion.

Pro kampaň v Česku a na Slovensku jsme zvolili zastřešující slogan „Recept na úspěch“. Ten dobře vystihl spojení potravinářské firmy se zákaznickou oblibou. V komunikaci jsme využili tradiční PR nástroje jako tiskové zprávy, media relations nebo eventy a k nim přidali kreativní prezentační materiály – kuchařku v tištěné a elektronické formě a animované video. V areálech závodů Nestlé jsme využili branding kampaně na OOH nosičích a ve formě zaměstnanecké Knihy přání.

Partnerství s Národní galerií

Při komunikaci výročí se nám podařilo vyzdvihnout bohatou historii firmy, ale informovali jsme i o současnosti a CSR aktivitách Nestlé. Mezi ně patří podpora výtvarného umění a designu. Vyhlásili jsme soutěž na návrh obalu limitované edice Kofila a uzavřeli jsme partnerství s Národní galerií v Praze k výstavě Zdenek Rykr a továrna na čokoládu. Nestlé také v rámci oslav představilo některé své značky na výstavě Retro v Národním muzeu, čímž se přihlásila k domácí tradici.

Kampaň díky své jednotné myšlence, ale zacílení na různé příjemce, zaujala média napříč zaměřením. Média, pro která by jinak informace o 150 letech firmy Nestlé byla jen zprávou na dva řádky.

2 800

oslovených zaměstnanců Nestlé

150

let oslav největší potravinářské firmy

120

let oslav firmy Orion