Pilsner Urquell

Nejdražší české pivo

Pomáhali jsme legendární značce Pilsner Urquell při charitativní dražbě originálních pivních lahví. Představili jsme jedinečnou práci českých designérů a sklářů, oslovili potenciální dražitele a společně se společností Pilsner Urquell vybrali rekordní částku pro Centrum Paraple.

  • strategie
  • brand building
  • produkce
  • media relations
  • event
  • PR

„Jménem společnosti Pilsner Urquell jsme vydražili jedenáct originálních pivních lahví a rekordní částku 1 683 145 Kč předali Centru Paraple.“

Nový impulz pro tradiční akci

Aukční lahev tradičně patří k dobročinným akcím společnosti Pilsner Urquell
– limitovaný počet uměleckých artefaktů se před Vánoci draží na portálu iDnes a výtěžek zaměstnanci předávají Centru Paraple na pomoc handicapovaným. Z tradice se ale stávala rutina, takže náš úkol byl jasný – dát akci nový impulz, oslovit novou cílovou skupinu a získat tak víc peněz než v předchozích ročnících.

Všechno se nám podařilo. Aukce je spojena s mediálním domem MAFRA, my jsme ale dokázali pracovat s dalšími příjemci – využili jsme eventy, na kterých byl Pilsner Urquell přítomen a oslovili jejich návštěvníky. Aukční láhev jsme představili afluentní skupině na galavečeru magazínu Forbes, návštěvníkům opery Don Giovanni v Národním divadle anebo na výstavě v showroomu skláren Moser.

Zájem veřejnosti, uznání odborníků

Zároveň jsme připomněli uplynulé ročníky dražby, autory aukčních lahví a k tomu uspořádali tipovací soutěž na nejvyšší získanou částku. Do propagace dražby jsme zapojili zaměstnance pivovaru, kteří plzeňský ležák vaří a pečují o jeho kvalitu, na sociálních sítích za nás mluvili influenceři.

V komunikaci jsme využívali sílu značky Pilsner Urquell, tradici dobročinné aukce a také partnera – další tradiční českou značku, sklárnu Moser. Díky tomu se zprávy dostaly ke čtenářům celostátních a regionálních médií a přímým oslovením jsme získali zájem budoucích dražitelů. Naši práci vysoce hodnotila veřejnost i odborníci, kteří ji ocenili 2. místem v České ceně za PR. Nejdůležitější byl ale skutečný výsledek, rekordní částka, kterou jsme pro Centrum Paraple získali, a posílení dobrého jména Pilsner Urquell.

1 683 145 Kč

vybraná částka pro Centrum Paraple

127 %

nárůst publicity

11

dražených lahví