Naše práce
Případové studie
Náš život
aktuality
Naši klienti
Komu pomáháme
Naše zkušenosti
Byznysová komunikace
Naši lidé
PR profesionálové
Naše místa
kontakty
Naše ocenění
Mezinárodní a české ceny
Přidejte se k Bisonům
Pracujte pro nejlepší
Pomáhali jsme legendární značce Pilsner Urquell při charitativní dražbě originálních pivních lahví. Představili jsme jedinečnou práci českých designérů a sklářů, oslovili potenciální dražitele a společně se společností Pilsner Urquell vybrali rekordní částku pro Centrum Paraple.
Aukční lahev tradičně patří k dobročinným akcím společnosti Pilsner Urquell – limitovaný počet uměleckých artefaktů se před Vánoci draží na portálu iDnes a výtěžek zaměstnanci předávají Centru Paraple na pomoc handicapovaným. Z tradice se ale stávala rutina, takže náš úkol byl jasný – dát akci nový impulz, oslovit novou cílovou skupinu a získat tak víc peněz než v předchozích ročnících. Všechno se nám podařilo. Aukce je spojena s mediálním domem MAFRA, my jsme ale dokázali pracovat s dalšími příjemci – využili jsme eventy, na kterých byl Pilsner Urquell přítomen a oslovili jejich návštěvníky. Aukční láhev jsme představili afluentní skupině na galavečeru magazínu Forbes, návštěvníkům opery Don Giovanni v Národním divadle anebo na výstavě v showroomu skláren Moser.
Zároveň jsme připomněli uplynulé ročníky dražby, autory aukčních lahví a k tomu uspořádali tipovací soutěž na nejvyšší získanou částku. Do propagace dražby jsme zapojili zaměstnance pivovaru, kteří plzeňský ležák vaří a pečují o jeho kvalitu, na sociálních sítích za nás mluvili influenceři. V komunikaci jsme využívali sílu značky Pilsner Urquell, tradici dobročinné aukce a také partnera – další tradiční českou značku, sklárnu Moser. Díky tomu se zprávy dostaly ke čtenářům celostátních a regionálních médií a přímým oslovením jsme získali zájem budoucích dražitelů. Naši práci vysoce hodnotila veřejnost i odborníci, kteří ji ocenili 2. místem v České ceně za PR. Nejdůležitější byl ale skutečný výsledek, rekordní částka, kterou jsme pro Centrum Paraple získali, a posílení dobrého jména Pilsner Urquell.
1 683 145 Kč
vybraná částka pro Centrum Paraple
127 %
nárůst publicity
11
dražených lahví